Familiehundehold1

HUSK: Du skal være tilmeldt Årskontingent for at kunne tilmelde dig et hold...

Som navnet antyder, er her fokus på familiehunden og dens træner. Det vigtigste er at hund og træner arbejder hen mod og bevarer et godt samarbejde, at det bliver en rigtig god/sjov oplevelse.

Fordi det er et familiehundehold kan vi tage alt det gode fra alle ”hundesportsgrenene”, det kunne være: Dogdancing, IGP, DcH’s konkurrence program, Agility, Rally-lydighed, NoseWork og meget mere. Det kunne også være en tur på stranden, en tur i skoven, en tur på en legeplads, hvor vi kunne øve balance, forhindringsbane ved klubhuset, en gæste Instruktør, klikker introduktion, o.s.v. kun fantasien sætter grænser.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

Familiehunden1FH1
Tirsdag Tid: 18:00 - 19:00
Sted: DcH Christiansfeld, Bane1-5
Instruktør: Yvonne Brejndahl /
Instruktør aspirant: Nina Ebsen /

Som navnet antyder, er der her fokus på familiehunden og dens menneske. Det vigtigste er at hund og fører har/får et godt samarbejde, og at det bliver en rigtig god/sjov oplevelse. Fordi det er et familiehundehold kan vi tage alt det gode fra alle ”hundesportsgrenene”, det kunne være: Dogdancing, IGP, DcH’s konkurrence program, Agility, Rally-lydighed, NoseWork og meget mere. Det kunne også være en tur på stranden, en tur i skoven, en tur på en legeplads, hvor vi kunne øve balance, forhindringsbane ved klubhuset, en gæste Instruktør, klikker introduktion, o.s.v.

Holdnummer: FH1
Tilmeldte: 8/8