Nanna Schmidt
Beskrivelse
Jeg er Instruktør på hvalpeholdene sammen med Heidi og på Rallyholdet sammen med Ana og Pia.

Jeg har delt hverdagen med egne hunde i små 60 år, de fleste af årene med 2 hunde af gangen.

Min nuværende hund Usti er en schæferdreng som jeg overtog da han var 2 år. Han er en Crossover hund, det betyder at han da jeg overtog ham skiftede fra strafbaseret- til belønningsbaseret træning. Vi arbejder meget på Empowerment og det er skønt at se når Usti indser at han faktisk selv kan kontrollere sine omgivelser.

Jeg har fra 2007 hvor jeg blev uddannet Instruktør i DcH, løbende dygtiggjort mig ved at deltage i minimum en årlig efteruddannelse eller ny uddannelse, sidstnævnte som Rally-, Hvalpe-, Klikker-, Kreds- & NoseWork Instruktør. Senest har jeg færdiggjort "PRO#3" Instruktøruddannelsen v/Hund 360 i 2023 og er pt. i gang med "PRO#4", også v/Hund 360, den afslutter i december 2024.
Jeg elsker at fordybe mig i læringsteorien, specielt Empowermentdelen samt "adfærd, årsag og konsekvens" (A-B-C).
Ana claudia Jørgensen
Beskrivelse

Jeg er Instruktør på Rally-holdet sammen med Pia & Nanna.

Født i 1972, opvokset i Brasilien og har boet i Danmark i mere end 20 år.

Er gift og har en voksen datter.

Jeg er glad og altid i godt humør. Problemer findes ikke i min hverdag, kun løsninger. Jeg er morgenfrisk og elsker at gå lange ture i skoven. Jeg nyder naturen og lyden af bølger på stranden.

Jeg har 2 Sibirian Husky piger som jeg elsker helt op i himmelen og ned på jorden igen!

Alexa fra 2013, hun var min første hund, det var der jeg begyndte at interessere mig for at arbejde sammen med hunde. Hun har været min læremester og jeg har lært rigtig meget af hende.

Efter 1 år kom lille Lua til os, hun er desværre rejst over regnbuebroen.

Herudover har jeg Soffi som er min lille rally-stjerne.

Jeg har gennem de sidste 8 år gået på mange forskelligartede kurser, mange forskellige steder rundt om i Danmark. Både til rally-, mentalkurser og mange andre. Har lært rigtig meget og har taget mange ting med mig i mit bagagerum.

Jeg elsker at samarbejde med hund. Jeg kan bedst lide at være kreativ når jeg træner med dem. Det skal være sjovt og hyggeligt for både hund og menneske. For mig er det allervigtigst af arbejde på hundenes præmisser og i deres tempo.  Altid positiv og vise hundene respekt. Man skal altid se om hunden vil det vi er i gang med og acceptere hvis hunden ikke kan leve op til vores kriterier.

Jeg får aldrig nok af at samarbejde med mine hunde og jeg lærer noget hver dag, jeg bliver aldrig færdig med at lære de skønne 4-benede venner at kende.

Vis hold
Pia Dall Petersen
Beskrivelse

Jeg er Instruktør på vores Rallyhold sammen med Ana og Nanna.

Er uddannet Instruktør i Rally-lydighed og i NoseWork. Herudover er jeg i gang med KredsInstruktøruddannelsen, hvor jeg skal ud og undervise Lokalforenings aspiranter i Rally.

Har sæde i Kreds4's Rally-udvalg og i Landsforeningens Rally-udvalg - det betyder at jeg er godt orienteret og har en del at bidrage med på vores Rallyhold.

Jeg har 2 hunde, den ene går jeg til konkurrence med, og den næste er på vej.

Jeg synes det er fedt at gå ned i de små detaljer for at øvelserne bliver helt perfekte.

Vis hold